Oon nyt ollut täällä vähän hiljasempi, En oo jaksanut taaskaan yhtään kirjoitella tänne ja mietinkin tässä että lopetanko): mutta sitten mieli muuttui ja löysin taas motini. Katotaanko kuinka kauvan jaksan tänne kirjoitella. Mutta olin tässä viime viikon la ratsastamassa kaverini Ainon vuokraponilla Rapalla. Rapa on siis setlanninponi ja ori ja on tässä ihan lähellä. Rapa oli tosi kiva ja teki pari pukkia laukan nostoissa mutta se ei haitannut yhtään(: sitten me tässä kaverini kanssa mietittiin että mäkin voisin alkaa vuokramaan Rapaa(; no sitten tää suuri juttu tapahtuikin... AlotetaanAinon kanssa vuokraamaan kahdestaan Rapaa. TEhdään silleen että otetaan kaks vuokra pv ja mennöään kumpikin puol tuntia kumpanakin pv toinen pv on varmaan la ja toinen ehkä ke rtästä ei olla varmoja, mutta olin tänään siis tokaa kertaa vuokraamassa Rapaa Ainon kanssa. mä menin tällä kertaa ekana. Irtojuoksutettiin eka Rapaa vähän aikaa kentällä kun se oli liikkunut vaan viimeksi tiistaina ja se oli yön karsinassa niin sillä oli vähän energiaa. no mä sitten sen jälkeen meniun selkään ja käymtäsin parikertaa ihan vapain ohjin kenttää ympärio. NO sitten aloin tehdä yhdelle lyhyelle sivulle pysähdyksen ja siitä peruutuksen Rapa peruutti ihan sika hyvin settikseksi(: tein myös voltteja saturnaisesti. sitten otin hetken päästä ravin (mentiin siis ilman satulaa) ja ravasin siinä. tein pari volttia ja sitten muutaman kerran ravista suoraan pysähdyksen ja pysähdyksestä suoraan ravia. ne onnistu ihan sika hyvin(: sitten nostin laukan laukassa en mitään erityistä tehnyt pyrin vaan siihen että se jatkaa laukkaa ja menee urilla.sitten vaihdoin suuntaa. siitten otin käyntiä ja aloin tehdä pohkeen väistöä muutaman kerran poni väistö ihan sika hyvin pienillä avuilla(: sitten tein taas niitä pysähdyksiä ja peruutuksia käynnissä. Otin pari kierrosta ravia ihan uria pitkin ja sitten otin pari kierrosta ravia urien sisä puolella ja sit nostin laukan samat kriteerit oli taas laukassa ja tein muutaman voltin myös. sitten otin käyntiä ja pari väistöa ja Aino hyppäs selkään ja mä maahan(; olin myös ratsastamassa tiistaina norm,aalisti tunnilla ja menin Havannalla siitä tunnista en nyt kirjoittele.